Vaše dosavadní snahy o úspěch v oblasti digitálního marketingu vám poskytují výhodu při sestavování životopisu, který bude v jednom úhledném balení přinášet obsah i styl. Velkou část znalostí a zkušeností, které jste ve své profesi získali, lze totiž přímo použít při psaní životopisu, který je vlastně projektem marketingové sebeprezentace.
Nejspíš se již výborně orientujete ve třech zásadních oblastech, s nimiž se obtížně potýkají mnozí uchazeči o zaměstnání v jiných oborech.
Vaším cílovým publikem je zaměstnavatel, konkrétně personalista, a váš průzkum se v tomto ohledu nijak neliší od toho, jak zkoumáte zákazníky nebo jiné zájmové skupiny.
Získejte všechny dostupné informace o pozici, kterou chcete získat, a o organizaci, která ji nabízí. Snažte se vyplnit prázdná místa, pokud jde o pracovní prostředí, firemní kulturu a značku.
Průzkum vám pomůže uzpůsobit obsah, styl, jazyk a tón vašeho životopisu uchazeče o pozici v digitálním marketingu.
Váš cílený životopis se tak stane dokumentem, který lze funkčně uzpůsobit, kdykoli se na trhu objeví nová pracovní pozice. Jestliže vykazujete schopnosti v oblasti digitálního marketingu, zapojte je a dbejte, aby každá verze životopisu byla zajímavá, relevantní, přesvědčivá a především funkční.
Vaše znalosti SEO a používání klíčových slov zde budou nesmírně užitečné a doplní předchozí kroky 1 a 2. Víte nejspíš lépe než kdokoli jiný, jaké počítačové algoritmy vstupují do hry, když lidé hledají a vybírají obsah na internetu.
Tutéž orientaci na cílové publikum a přesvědčivý tón vyžaduje i souhrn vašeho CV (někdy také nazývaný profil nebo souhrn životopisu), neboť i tady se musíte představit v pozitivním světle. Značka jste vy a potřeby „kupujícího“ představují požadavky zaměstnavatele, na kterého hodláte udělat dojem.
Pro odborníky na marketing by mělo být přijetí tváře, hlasu a osobnosti organizace nebo značky druhou přirozeností. Vaše sdělení v takovém případě rezonuje s cílovým publikem, neboť se soustředíte na to, co zákazníci potřebují, a vykreslujete to v pozitivním světle.
Zkušený Digital Marketing Manager s prokazatelnými zkušenostmi v oblasti vytváření a řízení vysoce účinných strategií digitálního marketingu. Schopnost řídit strategii a rozvoj prezentace firmy v internetovém prostředí, přítomnosti na sociálních sítích a nástrojů pro komunikaci se zákazníkem. Řízení strategických vztahů pro dosažení cílů společnosti.
Pokud vaši kariéru tvoří souvislá řada pracovních pozic v digitálním marketingu, můžete použít obvyklou strukturu životopisu v obráceném chronologickém pořadí s dosavadní kariérou na samém začátku.
Digital Marketing Manager ve společnosti Atest Pro Praha
Listopad 2017 — březen 2021
Digital Marketing Manager ve společnosti MarketPlus, Praha
Červenec 2014 — říjen 2017
Jestliže zaměstnavatel požaduje formální vzdělání, obvykle se v případě odborníků na digitální marketing jedná alespoň o bakalářský titul z marketingu, komunikace nebo grafického designu. Požadován může být i certifikát o znalosti používání Google AdWords nebo další speciální osvědčení, případně magisterský titul ze studia oboru určeného manažerům a ředitelům podniků.
Obecně platí, že tituly z ukončených vysokých škol budete uvádět v obráceném chronologickém pořadí od nejvyšší úrovně níž. Pokud vám v jednostránkovém životopise zbude místo, nezapomeňte uvést ocenění či jiné mimořádné úspěchy a pocty získané během studia.
Do tohoto oddílu CV patří také veškeré diplomy, certifikáty a stáže týkající se vašeho vzdělávání a profesního rozvoje. Nevynechejte nic z toho, v čem vynikáte a co svědčí o tom, že se průběžně vzděláváte a chcete držet krok ve stále se vyvíjejícím odvětví digitálního marketingu
Bakalářský obor Marketing, VŠE Praha
Říjen 2011 — květen 2013
Středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, Obchodní akademie Praha
Září 2007 — červen 2011
Tato část vašeho životopisu vyžaduje umění marketingově uplatnit získané dovednosti a vyhovět předpokládaným požadavkům zaměstnavatele. Jako specialista na digitální marketing si musíte stále udržovat náskok v učení a umíte si udělat potřebný průzkum. A protože o marketingu leccos víte, není důvod tyto znalosti neuplatnit a neprodat je v oddílech životopisu, které jsou věnovány dovednostem a dosavadní kariéře.
Hledáte-li ideální nástroj, který vám ušetří čas a získá vysněnou pracovní pozici, použijte náš vynikající nástroj na tvorbu životopisu s šablonami ověřenými v praxi.