Resumé recepční by se mělo zaměřovat na relevantní a působivé dovednosti a předchozí zaměstnání. Resumé by mělo uvádět vaši schopnost efektivně zvládat kancelářské a administrativní úkoly. Osoby na pozici recepční by měly být zdatné v poskytování optimálního zákaznického servisu. Měly by mít vynikající organizační schopnosti a zvládat multitasking. Zdůrazněte vaše pracovní zkušenosti, které co nejvíce souvisejí s administrativní prací, a zaměřte se na dovednosti specifické pro vaše odvětví. Pomocí jednoho z osvědčených resumé od CVapp.cz můžete vytvořit působivé resumé pro pozici recepční.
Zdůrazněte zde své největší úspěchy a přednosti. Nezapomeňte použít co nejvíce působivých akčních sloves. Dobrý recepční je organizovaný a zvládá pracovat pod tlakem. Zdůrazněte zde své úspěchy a přednosti, na které jste nejpyšnější.
Pracovitý a zkušený recepční s několika lety zkušeností jako nápomocný a bezproblémový zaměstnanec v rušném prostředí. Zkušenosti s vytvářením časových rozvrhů, sjednáváním schůzek, prodejem produktů a s poskytováním optimálního zákaznického servisu. Schopnost řídit recepci s jistotou a elegancí a zvládat přitom řadu administrativních úkolů. Rád se připojím k novému týmu lidí a pomohu jim jako pracovitý recepční zapálený pro věc.
Zde uveďte pracovní zkušenosti. Pokud dosud žádné nemáte, uveďte akademické úspěchy, mimopracovní aktivity, stáže nebo zkušenosti, které z vás činí jedinečného a žádoucího uchazeče. Nezapomeňte použít silná akční slovesa a zmínit úspěchy související s konkrétní pracovní pozicí. Viz příklad obsahu níže.
Uveďte všechny diplomy a certifikáty. Určitě nezapomeňte uvést případná vyznamenání. Pokud máte vyšší než bakalářské vzdělání, můžete informace o středoškolském vzdělání vynechat. Viz příklad obsahu níže.
Špičkové resumé pro recepční, jako je toto, by mělo zahrnovat řadu působivých dovedností, které zaměstnavatel od uchazeče očekává. Nezapomeňte si zkontrolovat popis pracovní pozice, o kterou se ucházíte, a uvést ve svém resumé všechny relevantní dovednosti. Viz příklad obsahu níže.
Recepční jsou administrativní pracovníci, kteří v podnicích nebo kancelářích slouží jako první bod kontaktu. Vítají návštěvníky, vyřizují telefonní hovory a plánují schůzky nebo přijímají objednávky. Recepční obvykle mají řadu úkolů, mezi které může patřit asistence klientům, příjem pošty, zpracování plateb, organizace dokumentů a mnoho dalších administrativních úkolů. Aby mohl být uchazeč považován za skvělého recepčního, musí zdůraznit své vynikající organizační schopnosti a zvládání více úkolů najednou. Přečtěte si více informací o tom, jak napsat působivé resumé pro pozici recepčního.