Účet: osobní prostředí Zákazníka v Platformě, ke kterému získal přístup prostřednictvím Přihlašovacích údajů.
Obsah: veškeré informace, mimo jiné včetně osobních údajů, a dokumenty, které Zákazník různými způsoby prostřednictvím Platformy zpřístupňuje nebo vyměňuje, mimo jiné včetně nahrávaných dokumentů a dat.
Služby: služby, které nabízí společnost Imkey Zákazníkovi prostřednictvím Platformy.
Dokumentace: písemná a/nebo elektronická dokumentace patřící k Platformě nebo Službám.
Podmínky tyto všeobecné podmínky a podmínky používání společnosti Imkey, které platí pro
používání: Smlouvu uzavřenou mezi společností Imkey a zákazníkem pro používání Platformy a Služeb.
Přihlašovací údaje: uživatelské jméno, heslo a případné další zabezpečovací informace Zákazníka sloužící k získání přístupu k jeho Účtu (Účtům).
Zákazník: fyzická osoba, která nejedná v rámci výkonu povolání nebo podnikání.
Smlouva: smlouva uzavřená mezi společností Imkey a zákazníkem ve věci používání Platformy a Služeb.
Digitální produkty: Digitální produkty vyplývající z používáni platformy a souvisejících služeb, včetně digitálního životopisu nebo žádosti o zaměstnání.
Smluvní strany: souhrnné označení pro společnost Imkey a Zákazníka, jednotlivě pak Smluvní strana.
Platforma: digitální prostředí, ve kterém společnost Imkey poskytuje Zákazníkovi software jako službu (Software as a Service) a které obsahuje funkce uvedené v Dokumentaci.
Podmínky ochrany obsahují osobní údaje, které společnost Imkey může shromažďovat při používání
osobních údajů: Platformy a Služeb, účely, pro které jsou příslušné osobní údaje zpracovávány, bezpečnostní opatření a práva odpovědné strany a subjektu. Podmínky ochrany osobních údajů rovněž mezi oběma stranami platí jako dohoda o zpracování.
Imkey: Imkey B.V.
van Coothplein 39a
4811 ND Breda
The Netherlands
Registrační číslo u obchodní komory: 60887737
DIČ: NL854104379B01
e-mail: support@cvapp.cz
Tyto Podmínky používání se vztahují na Smlouvu mezi společností Imkey a Zákazníkem, pokud není písemně výslovně uvedeno jinak.
Společnost Imkey výslovně vylučuje použití dalších nebo jiných (obecných) podmínek, pokud se společnost Imkey a Zákazník písemně výslovně nedohodli jinak.
Smlouva se uzavírá elektronicky. Společnost Imkey poskytne Zákazníkovi Podmínky používání elektronickou cestou ještě před uzavřením Smlouvy tak, aby si je Zákazník mohl snadno uložit na trvalém nosiči dat. Pokud to není prakticky možné, společnost Imkey musí před uzavřením Smlouvy Zákazníka informovat, kde je možné se seznámit s Podmínkami používání v elektronické podobě. Na žádost Zákazníka lze Podmínky používání bezplatně zaslat.
Pokud kromě Podmínek používání platí další podmínky specifické pro určitý produkt nebo službu, použije se druhý a třetí článek a Zákazník se v případě protichůdných ustanovení může vždy odvolat na obsah příslušného ustanovení, které je pro něj nejvýhodnější.
Nabídka obsahuje úplný a přesný popis nabízených produktů, digitálního obsahu a/nebo služeb. Popis je dostatečně podrobný, aby umožnil Zákazníkovi řádné posouzení nabídky. Pokud společnost Imkey používá obrazové informace, jedná se o skutečné a věrné zobrazení nabízených produktů, služeb a/nebo digitálního obsahu. Zjevné nesprávnosti nebo chyby v nabídce nejsou pro společnost Imkey závazné.
Každá nabídka obsahuje takové informace, aby bylo Zákazníkovi jasné, jaká práva a povinnosti pro něj vyplývají v případě přijetí nabídky.
Zjevné nesprávnosti nebo chyby v cenové nabídce nejsou pro společnost Imkey závazné.
S výjimkou obsahu bodu 4 se Smlouva uzavírá v okamžiku přijetí nabídky Zákazníkem a splněním příslušných požadovaných podmínek.
Pokud Zákazník přijal nabídku elektronicky, společnost Imkey okamžitě elektronicky potvrdí příjem přijetí nabídky. Dokud nebude potvrzen příjem přijetí nabídky, může Zákazník od Smlouvy odstoupit.
Pokud se Smlouva uzavírá elektronicky, společnost Imkey musí přijmout příslušná technická a organizační opatření k zabezpečení elektronického přenosu dat a zajištění bezpečného webového prostředí. Může-li Zákazník platit elektronicky, společnost Imkey musí pro tento účel přijmou příslušná zabezpečovací opatření.
Společnost Imkey se může v rámci platných zákonů informovat o tom, zda je Zákazník schopen plnit své platební povinnosti, a o všech skutečnostech a faktorech, které jsou důležité pro zodpovědné uzavření smlouvy na dálku. Pokud má společnost Imkey na základě tohoto šetření oprávněné důvody Smlouvu neuzavřít, má právo objednávku nebo žádost odmítnout nebo k realizaci objednávky připojit zvláštní podmínky.
Nejpozději při dodání služby zpřístupní společnost Imkey klientovi tyto všeobecné obchodní podmínky v písemné podobě nebo takovým způsobem, aby je klient mohl snadno uložit na trvalém nosiči dat.
Společnost Imkey zaručuje, že dodaný digitální obsah nebo digitální služba odpovídá smlouvě, specifikacím uvedeným v nabídce, přiměřeným požadavkům na dobrou kvalitu nebo zákonným zárukám a standardům kvality existujícím ke dni uzavření smlouvy. Pokud by digitální obsah nebo digitální služba neodpovídaly požadavkům, informujte nás o tom. Převezmeme za tuto záležitost odpovědnost.
podmínky a způsob, jakým může Zákazník uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy nebo jasné prohlášení týkající se výjimek při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy;
informace o zárukách a servisu po zakoupení;
cena produktu, služby nebo digitálního obsahu včetně všech daní; náklady na dodání, pokud se účtují; a způsob platby, dodání nebo plnění smlouvy na dálku;
podmínky ukončení smlouvy, pokud se smlouva uzavírá na delší dobu než na jeden rok nebo se jedná o smlouvu na dobu neurčitou;
V případě prodloužení smlouvy platí ustanovení odstavce 1 pouze v případě, pokud je Platforma zpřístupněna poprvé.
Po zakoupení digitálních služeb a souvisejících digitálních produktů má klient možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů. V takovém případě budou klientovi vráceny uhrazené náklady. Toto vrácení nákladů se vztahuje pouze na digitální služby nebo digitálních produkty, které ještě nebyly společností Imkey dodány. Společnost Imkey si může ponechat platbu za dny, kdy mohl klient digitální služby nebo digitální produkty využívat.
Při využití 7denního zkušebního předplatného platí po dobu trvání zkušebního předplatného záruka vrácení peněz bez jakýchkoli podmínek. Po skončení 7denního zkušebního předplatného dojde k automatickému obnovení prémiového předplatného na dobu 4 týdnů v ceně 299.- CZK. V rámci tohoto předplatného má klient po uplynutí 7denní zkušební doby právo smlouvu během dalších 7 dní zrušit. Kromě toho může klient průběžně se obnovující prémiové předplatné zrušit každý měsíc.
Společnost Imkey poskytne Zákazníkovi po uzavření Smlouvy, nebo později podle toho, jak se společnost Imkey a Zákazník dohodli, Přihlašovací údaje pro získání přístupu k Účtu na Platformě a ke Službám.
Odesláním Přihlašovacích údajů uděluje společnost Imkey Zákazníkovi nevýhradní, osobní a nepřenosné právo na používání Platformy a Služeb platné od a po dobu trvání Smlouvy.
Přihlašovací údaje a používání Platformy a Služeb jsou přísně osobní. Zákazník je povinen zacházet se svými Přihlašovacími údaji jako s přísně tajnými a důvěrnými.
Zákazník musí přijmout příslušná opatření k odhalení, omezení nebo zabránění ztrátě a/nebo zneužití Přihlašovacích údajů.
Ztráta nebo zneužití Přihlašovacích údajů a/nebo zneužití Platformy se musí okamžitě nahlásit společnosti Imkey. Společnost Imkey nenese odpovědnost za ztrátu (nebo následky ztráty) Přihlašovacích údajů a/nebo zneužití Přihlašovacích údajů Zákazníka třetí stranou.
Během doby platnosti, která je uvedena v nabídce, nedojde ke zvýšení cen nabízené/nabízených služby/služeb, s výjimkou cenových změn v důsledku změny sazby DPH.
Zvýšení ceny do 3 (tří) měsíců od uzavření smlouvy je přípustné pouze tehdy, pokud se jedná o důsledek právních předpisů nebo ustanovení. Zákazník má právo zrušit smlouvu k datu, kdy zvýšení cen nabude účinnosti.
Ceny uvedené v nabídce služeb jsou včetně DPH.
Zákazník uhradí první platbu prostřednictvím služby iDeal nebo podle platebních pokynů uvedených na webových stránkách. Poté, co společnost Imkey od Zákazníka obdrží potvrzení Smlouvy, vstoupí v platnost 14denní platební lhůta. Při obnovení Smlouvy budou náklady uhrazeny přímým inkasem z bankovního účtu, který Zákazník poskytl.
Zákazník je povinen okamžitě oznámit společnosti Imkey nepřesnosti v uvedených platebních údajích.
Aby bylo možné provést přímé inkaso, Zákazník je povinen zajistit dostatečný zůstatek na bankovním účtu, který k tomuto účelu poskytl.
Pokud Zákazník nesplní včas svou (své) platební povinnost (povinnosti) a k platbě nedojde ani během následující 14denní lhůty, kterou společnost Imkey prostřednictvím oznámení o pozdní platbě poskytne Zákazníkovi na to, aby splnil svou platební povinnost, dlužná částka se zvyšuje o zákonné úroky a společnost Imkey má právo Zákazníkovi naúčtovat všechny mimosoudní náklady vzniklé v důsledku vymáhání dlužné částky. Tyto náklady mohou činit maximálně: 15 % z dlužné částky do výše až 2 500 eur,=; 10 % z následujících 2 500 eur,= a 5 % z následujících 5 000 eur,= minimální částka nákladů je 40 eur,=.
Společnost Imkey věnuje maximální pozornost přijímání údajů od Zákazníka a posuzování žádostí týkajících se poskytování Služeb.
Pokud při poskytnutí Služeb dojde k jakémukoliv zpoždění, nebo pokud není možné Službu zcela nebo z části poskytnout, bude Zákazník o této skutečnosti informován nejpozději 30 (třicet) dnů po zadání objednávky. V takovém případě má Zákazník právo bezplatně odstoupit od smlouvy a má nárok na náhradu případné škody.
V případě odstoupení od smlouvy podle výše uvedeného bodu společnost Imkey Zákazníkovi bez prodlení vrátí zaplacenou částku.
Zákazník je povinen spolupracovat a včas poskytnout společnosti Imkey veškeré informace nezbytné k provádění této Smlouvy.
Zákazníkovi je výslovně zakázáno používat vše, co je předmětem Smlouvy uzavřené se společností Imkey, jinak než k původnímu účelu použití.
Zákazník prohlašuje, že používá Platformu a Služby výlučně na vlastní účet a riziko. Zákazník je tedy zodpovědný za používání Platformy a používání jeho uživatelského účtu jinými uživateli.
Zákazník nesmí převést, prodat nebo přislíbit práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy třetí straně.
Zákazník je zodpovědný za veškeré používání Platformy a Služeb včetně používání osobami, kterým poskytl přístup svému Účtu. Zákazník odškodní společnost Imkey za veškeré používání Platformy a Služeb a uhradí veškeré nároky třetích strany týkající se tohoto používání.
Zákazník nesmí nepřiměřeně nebo bezdůvodně zatěžovat infrastrukturu Platformy a/nebo funkčnost Platformy.
Používání Platformy Zákazníkem a Obsah, který si Zákazník stahuje nebo nahrává, nesmí být v rozporu s právy, dobrou pověstí a zájmy společnosti Imkey a/nebo třetích stran, mimo jiné včetně práv duševního vlastnictví a práv týkajících se ochrany osobních údajů.
Obsah, který Zákazník nahrává, musí být poskytován takovým způsobem a v takovém formátu, jaký uvádí společnost Imkey.
Zákazníkem nahraný Obsah je a zůstává ve vlastnictví Zákazníka.
Zákazník zaručuje přesnost, úplnost, správnost, spolehlivost a aktuálnost Obsahu, a to i v případě, pochází-li Obsah od třetích stran. Společnost Imkey nenese odpovědnost a/nebo neodpovídá za používání Obsahu Zákazníkem.
Aniž by byla dotčena ostatní ustanovení těchto Podmínek používání, nesmí Zákazník nahrávat Obsah, který:
je založen na falešných a/nebo zavádějících informacích;
je ponižující, hanlivý, urážlivý, rasistický, diskriminační nebo nenávistný;
je erotický nebo pornografický;
obsahuje odkazy, torrenty nebo podobné informace, o nichž Zákazník ví nebo by měl vědět, že odkazují na obsah, který porušuje práva třetích stran;
obsahuje osobní údaje, k jejichž uvedení nebyl dán souhlas, nebo jejich uvedení nebylo nutné;
mají nežádoucí komerční, charitativní nebo ideologický obsah;
obsahují viry, malware, trojské koně, červy, boty nebo jiný škodlivý software, který poškozuje, ničí nebo blokuje, maže nebo si přivlastňuje automatické soubory či data nebo který je určen k obcházení technických zabezpečovacích opatření služby a/nebo softwaru;
obsahuje nástroje a/nebo aplikace (ve vlastní správě nebo zpřístupněné třetími stranami), s jejichž pomocí lze Obsah a/nebo Platformu jakýmkoliv způsobem prozkoumat nebo nesprávně používat;
je nějakým způsobem nezákonný.
Zákazník je povinen uchovávat vlastní aktuální (digitální) kopie všech informací, dat a Obsah, který Zákazník poskytuje společnosti Imkey v rámci plnění Smlouvy, ať již prostřednictvím Platformy či nikoliv.
Jakékoliv použití Platformy nebo Služeb je zcela v odpovědnosti a na náklady a riziko Zákazníka.
Zákazník se sám postará o správné počítačové, datové nebo telekomunikační vybavení pro (bezpečné) používání Platformy. Společnost Imkey zajišťuje správné nastavení uživatelských práv Platformy.
Zákazník může kontaktovat oddělení zákaznické podpory společnosti Imkey prostřednictvím kontaktního formuláře na adrese: https://cvapp.cz/contact.
Pokud se smluvní strany písemně nedohodly jinak, má společnost Imkey pouze povinnost vynaložení nejvyššího úsilí, a nikoliv povinnost dosažení výsledku.
Společnost Imkey má právo do provádění Smlouvy zapojit třetí strany a vyměňovat zúčastněné zaměstnance. Účinky článku 7:404 a článku 7:407 odst. 2 nizozemského občanského zákoníku jsou výslovně vyloučeny.
Společnost Imkey má právo kdykoliv, bez uvedení důvodu, na určitou nebo neurčitou dobu Platformu uzavřít a/nebo k ní omezit přístup, nebo zcela či částečně omezit její funkce, aniž by byla povinna zaplatit Zákazníkovi náhradu škody.
Společnost Imkey má vždy právo omezit a/nebo ukončit právo Zákazníka používat Platformu a/nebo zablokovat Účet a/nebo Přihlašovací údaje Zákazníka, pokud Zákazník jedná v rozporu s ustanoveními těchto Podmínek používání a/nebo Smlouvy.
Společnost Imkey nezaručuje, že Platforma je bez vad a že bude fungovat přerušení.
Společnost Imkey nezaručuje, že Platforma bude vždy k dispozici a/nebo bude neustále bezchybně fungovat.
Společnost Imkey může nastavit maximální velikost úložného prostoru a/nebo datového provozu, který Zákazník dostane k dispozici. Pokud dojde k překročení této hodnoty, společnost Imkey není povinna poskytovat služby odesílání, přijímání, ukládání nebo provádění změn Obsahu.
Společnost Imkey má právo anonymizovat Obsah a používat jej během a po ukončení Smlouvy za účelem zdokonalení Platformy a Služeb a vývoje nových Služeb.
Existuje možnost, že společnost Imkey zpracovává osobní údaje, které obdržela v rámci uzavřené Smlouvy nebo které jí poskytl Zákazník. Osobní údaje se zpracovávají v souladu s platnými zákony a právními předpisy a v souladu s Podmínkami ochrany soukromí společnosti Imkey, s nimiž Zákazník uzavřením Smlouvy souhlasí.
Zákazník prohlašuje a zaručuje, že je v rámci plnění smlouvy oprávněn společnosti Imkey poskytovat osobní údaje a zpracovávat je tak, jak je uvedeno v odstavci 1 tohoto článku.
Pokud je to možné, Zákazník si vyhrazuje vlastnické právo na osobní údaje, které dal k dispozici společnosti Imkey.
Všichni zaměstnanci, kteří jednají pod vedení společnosti Imkey a mají přístup k osobním údajům, jsou písemně zavázáni mlčenlivostí.
Zákazník zcela zprošťuje společnost Imkey jakýchkoliv nároků třetích stran, které z jakéhokoliv důvodů vyplynou z a/nebo souvisejí se zpracováním osobních údajů společností Imkey prostřednictvím Platformy a/nebo Služeb, nebo třetí stranou, která v této souvislosti poskytuje společnosti Imkey své služby.
Veškerá práva duševního vlastnictví, která se vztahují na Platformu, Služby a ostatní kroky poskytované na základě Smlouvy, jsou vyhrazena výhradně společnosti Imkey nebo jejím poskytovatelům licencí. Zákazník získá na dobu trvání Smlouvy pouze právo na používání.
Není dovoleno, aby zákazník v Platformě a Službách měnil nebo odstraňoval jakékoliv údaje týkající se práva duševního vlastnictví společnosti Imkey.
S výjimkou případů povolených na základě donucovacího práva nesmí Zákazník Platformu měnit, reprodukovat či dekompilovat, ani používat zpětné inženýrství. Zákazníkovi rovněž není dovoleno podnikat žádné kroky s cílem nebo úmyslem získání nebo odhalení zdrojového kódu Platformy, ani zapojovat třetí strany nebo jim s takovými kroky pomáhat nebo poskytovat jakékoliv údaje týkající se důvěrné povahy a utajení prací.
Společnost Imkey může přijmout technická opatření k ochraně svých práv duševního vlastnictví. Technická zabezpečení zavedená společností Imkey se nesmí odstraňovat nebo obcházet.
V případě neodvolatelného rozhodnutí soudu, že Platforma a Služby porušují právo duševního vlastnictví třetí strany, nebo pokud se společnost Imkey domnívá, že existuje reálné nebezpečí, že k takovému porušení dojde, musí společnost Imkey zajistit, aby mohl Zákazník dále nerušeně využívat Platformu a/nebo Služby (nebo jejich funkční ekvivalent). Pokud to podle názoru společnosti Imkey není prakticky možné, má společnost Imkey právo Smlouvu zrušit, aniž by byla povinna zaplatit Zákazníkovi náhradu škody. Jakákoliv jiná nebo další odpovědnost nebo závazek společnosti Imkey v případě porušení duševního vlastnictví třetí strany je zcela vyloučena.
Zákazník má právo uplatnit reklamaci u vydavatele z těchto důvodů:
Nedodání objednaného obsahu digitálního produktu, popř. nedodání správného počtu kusů objednaného produktu či jiného produktu.
Dodání neúplného nebo poškozeného digitálního produktu.
Reklamace a jiné připomínky k doručování je možno uplatnit na e-mailové adrese support@cvapp.cz nebo na adrese společnosti Imkey.
Reklamaci digitálního produktu je potřeba uplatnit nejpozději v den jeho obdržení. V případě reklamace digitálního produktu je Společnost Imkey schopna zajistit náhradní digitální produkt v následující pracovní den.
Společnost Imkey neodpovídá za pozdní doručení v případě, kdy zpoždění v doručení Společnost Imkey nezavinila, zejména v případě technických poruch, důvodů vyšší moci nebo z jiných důvodů, které nemohla ovlivnit.
V případě oprávněné reklamace, kdy Zákazníkovi nebylo doručeno náhradní vydání, vrátí Společnost Imkey Zákazníkovi poměrnou část ceny za digitální produkt.
Zákonná práva spotřebitelů nejsou ustanovením tohoto článku dotčena. Rozsah, podmínky a způsob uplatnění odpovědnosti za vady a uplatnění rozporu s kupní smlouvou se pro spotřebitele řídí ustanovením § 2099 a násl. občanského zákoníku.
Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (ODR). Rádi bychom vás jako spotřebitele informovali o této možnosti alternativního řešení sporů. Platformu Evropské komise naleznete zde.
„V případě, že dojde mezi Společností Imkey a Zákazníkem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 44 110 00 Praha 1 email: adr@coi.cz web: adr.coi.cz”
Vyšší moc znamená nedodržení podmínek smlouvy, které nemůže být připisováno společnosti Imkey, neboť nebylo způsobeno její vinou a podle zákona, právního aktu nebo obecně přijímaných přesvědčení ji z takového nedodržení nelze vinit.
Společnost Imkey má právo v případě vyšší moci pozastavit plnění Smlouvy po dobu trvání vyšší moci.
Pokud bude vyšší moc trvat déle než 90 (devadesát) dnů, mají obě Smluvní strany právo na ukončení Smlouvy, aniž by byly vůči sobě povinné k náhradě škody. V tomto případě se vyúčtují všechny již odebrané/provedené služby v rámci smlouvy.
Smlouva se uzavírá na dobu jednoho kalendářního měsíce a poté se dále automaticky prodlužuje o jeden kalendářní měsíc.
Společnost Imkey a Zákazník mají právo vypovědět Smlouvu s výpovědní lhůtou jeden měsíc.
Obě smluvní strany mají v následujících případech právo písemně a s okamžitou platností zcela nebo částečně vypovědět Smlouvu bez písemného oznámení o neplnění Smlouvy nebo bez zásahu soudu, aniž by byly povinny druhé straně zaplatit jakoukoliv náhradu nebo kompenzaci za škody:
druhá Smluvní strana požádala o pozastavení plateb;
Smluvní strana požádala o konkurz, bylo požádáno o její konkurz nebo její konkurz byl ohlášen;
aktiva druhé Smluvní strany byla zcela (nebo částečně) obstavena;
druhá Smluvní strana již není schopna plnit své závazky.
Obě Smluvní strany mají právo zcela nebo částečně vypovědět Smlouvu, pokud druhá Smluvní strana neplní své závazky vyplývající ze Smlouvy, a neučiní tak ani po uplynutí lhůty minimálně 14 (čtrnácti) dnů od zaslání řádného a podrobného písemného vyrozumění o neplnění závazků vyplývajících ze Smlouvy a výzvě k jejich plnění, jež se zasílá doporučenou poštou.
Pokud Zákazník v okamžiku odstoupení od Smlouvy čerpal služby v rámci plnění Smlouvy, tyto výkony a s nimi související platební závazky nepodléhají zrušení, pokud společnost Imkey nebyla s těmito výkony v prodlení. Finanční částky, které si společnost Imkey fakturovala za již poskytnuté služby v rámci Smlouvy před odstoupením od Smlouvy, zůstávají i nadále splatné a v okamžiku zrušení Smlouvy jsou okamžitě splatné.
V okamžiku ukončení Smlouvy končí všechna uživatelská práva Zákazníka na Platformě k užívání Služeb a dalších funkcí, které mu společnost Imkey zpřístupnila.
Pokud jsou některá ustanovení Smlouvy a/nebo těchto Podmínek používání neplatná nebo prohlášena za neplatná, platnost ostatních ustanovení zůstává nedotčena v plném rozsahu. Společnost Imkey určí nové ustanovení, které bude co nejvíce zohledňovat obsah zrušeného/neplatného ustanovení.
Pokud společnost Imkey neuplatní svá práva na základě Smlouvy ani práva plynoucí ze zákona, nelze hovořit o vzdání se těchto smluvních nebo zákonných práv.
Ustanovení ve smlouvě a v těchto Podmínkách používání, které jsou ze své povahy určeny k tomu, aby zůstaly v platnosti po ukončení Smlouvy, zůstávají v platnosti v plném rozsahu po ukončení Smlouvy.
Smlouva, tyto Podmínky používání a veškeré používání Platformy a Služeb se řídí platným nizozemským právním řádem.
Cvapp.cz // Imkey BV
van Coothplein 39a
4811 ND Breda, Nizozemí
IČ: 60887737
DIČ: NL854104379B01