Lyndsey má kvalifikaci jako personalistka a více než desetiletou praxi v oblasti lidských zdrojů a náboru zaměstnanců, má výborné znalosti a vhled do odvětví lidských zdrojů, což jí spolu s jejími zkušenostmi s psaním umožňuje psát poutavým a informativním způsobem. Lyndsey pracovala s řadou klientů ve Skotsku (kde žije) a v Londýně, ale i v zámoří v USA a Austrálii. Je zastánkyní neustálého profesního i osobního rozvoje.
Požadavek na dobré organizační schopnosti je u většiny pracovních nabídek téměř samozřejmostí. Ale co to vlastně znamená? Musíte umět plánovat jednání s několikaměsíčním předstihem, dokázat řídit mnohačlenný tým, nebo existují jiné způsoby, jak prokázat, že jimi disponujete? Existují různé druhy organizačních schopností, a pokud ano, jakými oplýváte právě vy?
Tato webová stránka používá soubory cookie ke zlepšení uživatelské zkušenosti a provádění analýz a marketingu. Používáním našich webových stránek souhlasíte se všemi soubory cookie v souladu s našimi podmínkami Zásady používání souborů cookie and Zásady ochrany osobních údajů.