Jak napsat životopis administrativního pracovníka ve zdravotnictví
Životopis administrativního pracovníka ve zdravotnictví by měl působivě reflektovat schopnost kandidáta poskytovat optimální asistenci a administrativní podporu ve zdravotnických zařízeních. Administrativní pracovníci ve zdravotnictví jsou nedílnou součástí každého zdravotnického zařízení, protože ve zdravotnických institucích je spolupráce nezbytností. Váš životopis by měl demonstrovat vaši schopnost poskytovat kvalitní podporu personálu i pacientům. Nezapomeňte vyzdvihnout svou schopnost vést a aktualizovat záznamy pacientů, konta pacientů, přijímat telefonní hovory, zpracovávat korespondenci a plánovat návštěvy pacientů. Působivý životopis administrativního pracovníka ve zdravotnictví by měl vyjadřovat užitečné dovednosti, jako jsou schopnosti péče o pacienta, pečlivost, znalost lékařské terminologie a pokročilé schopnosti v oblasti výpočetní techniky.
Jak vyzrát na ATS
Elektronické systémy pro podporu náborového procesu čili ATS (Applicant Tracking Systems) jsou dnes samozřejmostí při náboru ve většině velkých nemocnic a sítí lékařských ordinací. Jedná se o systémy, které v životopisech pátrají po klíčových slovech použitých v popisu pracovní pozice a dávají jim hodnocení v porovnání s životopisy ostatních uchazečů. Na stůl personalisty následně putují pouze ty nejlepší životopisy.
Co dělá administrativní pracovník ve zdravotnictví?
Administrativní pracovníci ve zdravotnictví jsou profesionálové, poskytující administrativní a všeobecnou podporu ve zdravotnických zařízeních. Udržují a aktualizují záznamy pacientů, řídí pacientská konta a zpracovávají korespondenci pacientů. Jsou nepostradatelným spojovacím článkem mezi lékaři a administrativními činnostmi. Využívají svých organizačních schopností k přesnému zaznamenávání a organizaci lékařských údajů. Administrativní pracovníci ve zdravotnictví také pomáhají určovat, zda je pacient způsobilý k určitému ošetření či nikoli. Mohou také odpovídat za provádění různých kancelářských povinností, jako je udržování a objednávání zásob materiálů nebo vedení časových plánů a docházkových záznamů zaměstnanců.
Příklad shrnutí profilu
Zde vyzdvihněte své největší úspěchy a významné atributy, které vyjadřují hodnotu, kterou jako administrativní pracovník ve zdravotnictví přinášíte. V tomto krátkém, ale působivém souhrnu uveďte nejvýznamnější milníky své kariéry. Viz příklad obsahu níže.
Energická administrativní pracovnice ve zdravotnictví s prokazatelnou zkušeností s poskytováním vynikajících služeb zdravotníkům a klientům v uplynulých deseti letech. Zkušenost s poskytováním administrativní podpory zdravotnickým zařízením a plněním úkolů jako např. vedení evidence pacientů, aktualizace záznamů, správa veškeré korespondence mezi zařízením a pacienty. Vynikající schopnosti v oblasti poskytování služeb zákazníkům, znalost prostředí zdravotnických zařízení a hlavní medicínské terminologie.
Příklad historie zaměstnání
Uveďte všechny pozice relevantní pro pozici administrativního pracovníka ve zdravotnictví. Pokud nemůžete uvést žádné zaměstnání, uveďte absolvované praxe nebo jiné zkušenosti s vazbou na zdravotnictví. Nezapomeňte používat působivá dynamická slovesa a uvést úspěchy specifické pro danou pozici, prokazující, že jste vynikající kandidát(ka). Viz příklad obsahu níže.
Administrativní pracovnice ve zdravotnictví v Fakultní nemocnice, Hradec Králové
Listopad 2015 - Současnost
- Zajišťování profesionální podpory pro telefonické dotazy a osobní návštěvy.
- Shromažďování a třídění dat pro správu programů.
- Příprava nemocničních pokojů pro pacienty, péče o čistotu a příjemné prostředí pro přijímané pacienty.
- Informování pacientů a jejich rodinných příslušníků o léčebbých postupech, medikaci, stravě nebo pokynech lékaře.
Administrativní pracovnice ve zdravotnictví v Městská nemocnice, Dvůr Králové nad Labem
říjen 2011 - říjen 2015
- Poskytování špičkové podpory administrativním a zdravotnickým pracovníkům frekventovaného zdravotnického zařízení.
- Péče o vytváření, vedení a vyhledávání záznamů více než 7000 ambulantních pacientů.
- Poskytování vynikajících služeb všem zákazníkům a pracovníkům.
- Řešení veškerých dotazů a námitek týkajících se obsahu lékařské dokumentace.
- Komunikace s pacienty a jejich rodinami.
- Zodpovídání dotazů a poskytování informací o zdravotním stavu pacientů.
- Správa databáze a uchovávání důvěrnosti údajů.
- Administrativní zpracování přípravy na přijetí a propuštění, následných kontrolních vyšetření, laboratorních vyšetření.
Příklad sekce Vzdělání
Zde uveďte všechny získané stupně vzdělání a certifikace. Zároveň byste měli zmínit případná ocenění nebo vyznamenání. Pokud máte titul vyšší než bakalářský, můžete vynechat střední školu. Viz příklad obsahu níže.
Bakalářské studium oboru Biologie – Psychologie v Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Září 2008 - červen 2011
Obchod a administrativa v Obchodní akademie Hradec Králové
Září 2004 - červen 2008
Příklad části dovedností
Vynikající životopis zdravotnického asistenta, jako v tomto příkladu, by měl obsahovat řadu působivých dovedností, které váš zaměstnavatel od uchazeče očekává. Nezapomeňte uvést dovednosti specifické pro dané prostředí a působivou kombinaci měkkých a tvrdých dovedností v kontextu povinností zdravotnického asistenta. Viz příklad obsahu níže.
- Orientace na služby zákazníkům
- Smysl pro detail
- Znalost prostředí zdravotnických zařízení
- Organizační schopnosti
- Znalost administrativních činností
Výběr vhodného formátu CV a šablony životopisu
Rozložení dokumentu je trochu jako záznamy pacienta – pokud jsou chaotické a neutříděné, snadno v nich přehlédnete důležité podrobnosti. Šablony služby CVapp.cz jsou vyzkoušeny v praxi, takže si můžete být jisti, že díky formátu svého životopisu maximálně zvýšíte svoji šanci na získání pozice administrativního pracovníka ve zdravotnictví. Šablona životopisu a CV vám dá jistotu, že používáte správné styly a velikost písma a vhodný poměr mezi bílou plochou a textem. S naší šablonou vytvoříte atraktivní a čitelné formátování během pár minut.