Jak napsat resumé pro pracovníka zákaznického servisu
Pracovníci zákaznického servisu by měli být zdatní v práci v prostředí zákaznického servisu, kde je prioritou číslo jedna spokojenost zákazníka. Ideální uchazeč dokonale rozumí misi společnosti a je schopen udržet a zvyšovat počet klientů skrze pozitivní vztahy se stávajícími a potenciálními klienty.
Špičkové resumé pracovníka zákaznického servisu by mělo zdůrazňovat zapálený přístup a schopnost zachovat trpělivost a profesionalitu za všech okolností. Použitím jednoho z osvědčených resumé z CVapp.cz a využitím těchto užitečných tipů pro tvorbu resumé učiníte na cestě k vysněné práci pořádný krok.
Příklad souhrnu profilu
Zdůrazněte zde své největší úspěchy a přednosti. Nezapomeňte použít co nejvíce působivých akčních sloves a informací specifických pro danou pozici. Pracovníci zákaznického servisu mají pro úspěch mnoha společností zásadní roli, takže zdůraznění klíčových předností prokazující kvalifikaci a dosažené úspěchy je zde klíčové.
Pracovitá a zkušená pracovnice zákaznického servisu s několika lety zkušeností se zákaznickým servisem pro společnosti zabývající se kancelářskými technologiemi. Dokonalé zvládání práce v rychlosti a pod tlakem, poskytování té nejvyšší úrovně zákaznického servisu. Orientace na výsledek a nalezení řešení jakéhokoli problému. Rozsáhlé zkušenosti s udržováním silné klientské základny a přiváděním nové klientely.
Příklad historie předchozích zaměstnání
Uveďte všechny pozice relevantní pro zákaznický servis nebo pozice, které mají převeditelné úkoly a/nebo požadované dovednosti nezbytné pro pozici pracovníka zákaznického servisu. Nezapomeňte použít akční slovesa a zmínit konkrétní profesní úspěchy, které prokazují, že jste vynikajícím kandidátem.
- Zaškolování nových zaměstnanců a dohled nad nimi.
- Řízení zákaznického servisu pro zákazníky všech věkových skupin.
- Udržování si přehledu o nových knihách a bestsellerech s cílem poskytovat návštěvníkům nejoptimálnější zákaznický servis.
- Řízení veškerého provozu obchodu
- Skládání, třídění a ukládání všech artiklů zanechaných v šatnách
Příklad sekce Vzdělání
Uveďte všechny diplomy a certifikáty. Určitě nezapomeňte uvést případná vyznamenání. Pokud máte vyšší než bakalářské vzdělání, můžete informace o středoškolském vzdělání vynechat.
- srpen 2015 – květen 2019 Univerzita Karlova, Filozofická fakulta Praha
- srpen 2011 – květen 2015 Obchodní akademie Kolín
Příklad sekce Dovednosti
Špičkové resumé pro pracovníka zákaznického servisu jako je toto, bude zahrnovat řadu působivých dovedností, které zaměstnavatel od uchazeče očekává. Manažer náboru hledající pracovníka zákaznického servisu hledá výmluvného jedince se znalostí mise společnosti a vynikajícími komunikačními dovednostmi. Nezapomeňte uvést dovednosti specifické pro danou pracovní pozici. Viz příklad obsahu níže:
- Pokročilé komunikační dovednosti
- Vizuální prodej
- Dovednosti v oblasti zákaznického servisu
Co dělá pracovník zákaznického servisu?
Pracovníci zákaznického servisu fungují jako spojky mezi společnostmi a potenciálními klienty. Vyřizují příchozí hovory a dotazy a pracují na poskytování optimálního zákaznického servisu a spokojenosti zákazníka.
Pracovníci zákaznického servisu mohou nést odpovědnost za řadu úkolů, v závislosti na společnosti, pro kterou pracují. Často odpovídají na otázky a reagují na obavy týkající se produktů nebo služeb poskytovaných společností a pracují na nalezení řešení pro klienty. Ideální uchazeč má vynikající komunikační dovednosti a umí perfektně komunikovat po telefonu. Klíčovou kvalitou pracovníka zákaznického servisu je také trpělivost.
Zkušený a zdatný pracovník zákaznického servisu poskytující volajícím špičkový servis a uspokojení všech potřeb. Řádný postup podle komunikačních skriptů s cílem zvládnutí různých potřeb klientů s přehledem a profesionalitou. Prokazatelná historie v roli efektivní spojky mezi společnostmi a jejich potenciálními a stávajícími klienty. Udržování a zvyšování spokojenosti zákazníků při každém jednom telefonním hovoru. Chápání důležitosti souladu s misí společnosti při každém kroku a interakci se zákazníky.