Jak napsat životopis manažera(-ky) restaurace
Úspěšný životopis kandidáta(-ky) na pozici manažera(-ky) restaurace by měl jasně dokládat schopnost kandidáta dohlížet na provoz a zaměstnance restaurace. Váš životopis by měl v úvodní části obsahovat profilový oddíl, který slouží jako působivé shrnutí hodnoty, kterou jako manažer(ka) restaurace přinášíte. Nezapomeňte v této části uvést veškeré informace, které by vašemu potenciálnímu zaměstnavateli neměly uniknout. Nezapomeňte uvést jedinečné informace, díky nimž budete jako kandidát(ka) vyčnívat, a dále specifické schopnosti a dovednosti potřebné v daném odvětví. Oddíl pracovní historie by měl mít obrácenou chronologii a klást důraz na pozice v pohostinství nebo v manažerské oblasti. Zatímco mnoho restaurací nevyžaduje vyšší stupeň vzdělání, jiné naopak mohou hledat kandidáta s titulem v oboru pohostinství nebo v ekonomickém oboru. Zdůrazněte své působivé dovednosti, díky nimž budete restauraci řídit efektivně a pomůžete jí maximálně uplatnit její potenciál. Nejlepší je uvést v životopisu kombinaci měkkých a tvrdých dovedností. S pomocí některého z prakticky ověřených životopisů Resume.io si můžete vytvořit kvalitnější a působivější životopis manažera(-ky) restaurace.
Příklad shrnutí profilu
Zde vyzdvihněte své nejvýznamnější dovednosti, schopnosti, zkušenosti a úspěchy. Tato část by měla sloužit jako stručné, ale přesvědčivé shrnutí hodnoty, kterou jako manažer(ka) restaurace přinášíte. Viz příklad obsahu níže.
Zkušený a efektivní manažer restaurace, zběhlý ve všech aspektech úspěšného řízení restaurace. Několik let zkušeností v oboru a odborné znalosti v oblasti řízení zaměstnanců a funkc restaurace. Rozmanité a podstatné dovednosti pro vytváření pozitivních vztahů v týmu, podstatných pro zajištění optimálního servisu zákazníkům. Nadšení pro práci v pohostinství a ochota přispět dlouholetými zkušenostmi a potenciálem v novém prosperujícím zařízení.
Příklad historie zaměstnání
Zde uveďte pracovní zkušenosti. Zaměřte se na nejdůležitější a působivé pozice a úspěchy. Nezapomeňte použít působivá akční slovesa a uveďte role specifické pro danou práci. Viz příklad obsahu níže.
- Efektivní koordinace každodenního provozu restaurace, díky níž bylo dosaženo vyšší produktivity a vyšší spokojenosti zákazníků.
- Úpravy jídelního lístku podle sezónních nabídek a zpětné vazby od zákazníků.
- Sledování jídelny a úpravy v zasedacím pořádku podle aktuálních potřeb; řádné řešení přání a požadavků zákazníků.
- Vedení pohovorů, příjem pracovníků a poradenství pro kvalifikovaný personál obsluhy a kuchyně.
- Hodnocení výkonnosti personálu včetně poskytování konstruktivní zpětné vazby pro zlepšení celkové produktivity.
Příklad části vzdělání
Zde uveďte všechny získané stupně vzdělání a certifikace. Zároveň byste měli zmínit případná ocenění nebo vyznamenání. Pokud máte titul vyšší než bakalářský, můžete vynechat střední školu. Viz příklad obsahu níže.
- 2006-2008 Západočeská univerzita, bc. podnikové hospodářství, Plzeň
- 2002- 2006 Gymnázium Josefa Ressela, maturita, Chrudimí
Příklad části dovedností
Vynikající životopis manažera(-ky) restaurace by měl obsahovat řadu působivých dovedností, které váš zaměstnavatel nebo náborový pracovník od uchazeče očekává. Nejlepší je uvést kombinaci měkkých a tvrdých dovedností, které podporují práci manažera(-ky) restaurace. Viz příklad obsahu níže.
- Orientace v oblasti pohostinství
- Špičkové schopnosti v oblasti služeb zákazníkům
- Vůdčí schopnosti
- Strategie rozvoje podniku
- Techniky efektivního řízení
- Schopnosti strategického marketingu
Co dělá manažer(-ka) restaurace?
Manažeři(-ky) restaurace jsou profesionálové, kteří dohlížejí na pracovní procesy a chod restaurace. Manažeři(-ky) restaurace mají obvykle širokou škálu povinností, včetně řízení zaměstnanců, přijímání a školení personálu, objednávání zásob, tvorby plánů a řešení problémů zákaznického servisu. Manažer(ka) restaurace může ale nemusí být majitelem restaurace. Hlavním cílem manažera(-ky) restaurace je zvýšit úspěšnost a tržby restaurace tím, že usiluje o rozšiřování a zlepšování každodenních funkcí a o dosažení optimálního zákaznického servisu. Často musí využívat kreativity a marketingových schopností, aby si podnik zachoval přízeň stávajících a současně získával nové zákazníky.